zondag 3 november 2013

enkele van mijn creatieve ZIA's ( Zentangle-Inspired Art)





3 opmerkingen:

  1. Dag Stella,
    Proficiat met je blog! Ik plaats mijn berichtje voor je bij de afbeeldingen van je ZIA's omdat ik zo ontzettend blij ben met de schelp die ik van je cadeau heb gekregen.
    Lieve groet van je collega CZT uit Belgiƫ!
    Jella Verelst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat maak je mooie dingen. ik wist wel dat je crea was maar dit is echt prachtig Ik zal je blijven volgen.
    liefs: Rob en Norrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor je leuke reactie Norrie. In febr. maart ga ik introductieworkshops geven bij mij thuis voor een introductieprijs van 10 euro incl. startmateriaal. Zeg het voort..
      fijne dagen en.... wat een prachtige kaart hadden jullie, je bent om te zoenen!, lieve groet,
      Stella

      Verwijderen