dinsdag 14 juli 2015

Challenge I am the diva; SIMPLICITY. 13 juli 2015

De challenge van deze week is gemaakt door gastblogger Kate Crommett (CZT).
Met gesloten ogen koos ik drie tangles uit het boek
Zentology van Maria Thomas en Rick Roberts.
Zonder string tekende ik de eerste gevonden 
tangle SNAIL, de tweede was RIXTY en als derde tangle TAGH. Ik constateerde dat ik drie tangles had gekozen met een zwart accent erin. Alledrie de tangles spraken me waarschijnlijk niet aan, want heb ze(nog) niet gebruikt in mijn werk. Dat is zo fijn aan een challenge, je gaat buiten je comfort zone en waardeert meer de andere tangles. Met dank aan Kate Crommett voor deze challenge.

The challenge this week is made by guest blogger Kate Crommett (CZT).
With eyes closed, I chose three tangles from

 the book Zentology from Maria Thomas and 
Rick Roberts. Without using a string I drew the 
first  tangle SNAIL, the second was RIXTYen third tangle TAGH. I found out that I had chosen radomly three tangles with a black accent in it. All three tangles I have not used ( yet)  in my work. This is so nice about challenges, you're going to appreciate beyond your comfortzone and "discover" other tangles. Thanks to  Kate Crommett for this challenge. 

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je tangles hebt gekozen die je nog niet eerder deed. Het resultaat is wel heel leuk, De tangles Snail en Tagh zij voor mij onbekende, Moet ik eens gaan opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te zien dat je deze nog niet eerder hebt gebruikt. Tagh ziet er prachtig uit, groeiend uit snail. En wat ik grappig vind Stella, is dat als ik naar je tile kijk, het lijkt alsof je de letter S gebruikt hebt als uitgangspunt. En dat terwijl je zonder string bent begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig dat je de tangles op deze manier gekozen hebt - met een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun way to choose tangles! And they work so perfectly together. beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your approach to the challenge - and great that you were able to try out 3 new to you tangles with this random method of selection :) Lovely tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful simplicity tile! So fine contrast!

    BeantwoordenVerwijderen