dinsdag 21 juli 2015

Weekly Challenge # 227 Circus Life

GUEST BLOGGER ( I am the Diva) Lee Darter, CZT Challenge
My swinging dance in the circus: 
Lee wrote:"For my guest challenge, create a tile using the tangles cack by Adele and Bruno Tropicana by Kate Ahrens.Then just just like a 3 ring circus - chose from upkeep Florz, Linq by Lara Williams or Fescu to add a third element to your design".
A tanglefun challenge to do. With great pleasure I used these three (new to me) tangles: Cack, Tropicana and Linq. Tangles with "movement". Thank you Lee, I enjoyed the challenge and the "swinging"tangles.

Een swingende dans in het circus:
Lee Schreef:"Als gastdocente  voor deze challenge, maak een creatie met de volgende tangles:   using  Cack  van Adele Bruno en Tropicana van Kate Ahrens. Daarnaast kun je ter verfraaing nog een van de volgende drie tangles toevoegen:  Florz, Linq van Lara Williams of Fescu.

Een leuke uitdaging van Lee Darter. Met veel plezier gebruikte ik deze  drie (voor mij nieuwe)  tangles: Cack, Tropicana en Linq. Tangles met "beweging". Dank je wel Lee, ik heb genoten van deze challenge. deze drie  tangles laten je swingen. Yeah!

6 opmerkingen:

  1. I love your tile! Very fun and flowing. I have seen no one else's look like this! Your shading under the shapes is something I want to try. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Stella, dit swingt de pan uit. Een prachtige, elegante tile en ook de schaduwen zijn perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This ist beautiful, i like your shading

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een elegantie en vol beweging.......echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Challenge? Ik krijg de indruk dat het bij jou zomaar uit je pen op het papier vloeit.......maar ik weet wel beter.
    Ik word er vrolijk van. En sluit me aan bij Mariët.

    BeantwoordenVerwijderen